2012. április 2., hétfő

Vivicittá 2012

A tegnapi nappal ünnepélyesen túl vagyok életem első futóversenyén, mármint, résztvevőként, mert kísérőként már sokat voltam. Őszintén szólva, ha nekem valaki évekkel ezelőtt azt mondja, hogy én még önszántamból futni fogok, biztosan kinevetem. :) Tipikus antisport vagyok. Épp ezért igenis büszke vagyok magamra, még ha csak fél távot futottam is a Vivicittán. Azért, a nullához képest ez is valami. És magamat ismerve, lesz ez még majd több km is :) Minden esetre egy élmény volt, biztosan megyek máskor is. :)
Aki még nem volt ilyen versenyen-rendezvényen, annak mindenféleképpen ajánlom, persze elsősorban azoknak, akik futnak is. :) Én Uramparancsolóm miatt mentem ki kísérőként mindig, és ekkor kaptam kedvet a részvételhez is. Rengeteg, mosolygó ember, szól a zene, jó a hangulat, jobb esetben a nap is süt, és mindenki fut. Kivételesen nem az számít, hogy kin milyen trendi ruha van és egyebek, hanem hogy kint lehetünk a szabadban és élvezzük, hogy sportolunk. Ritkán látni Budapesten ilyen közeget. Kész felüdülés a hétköznapok depressziós és önmagából kifordult hangulata után. :)

A recept egy gyors könnyű reggelinek való, vagy épp vacsorának. Tegnap futás után biztosan jól esett volna. :)

Snidlinges-fetás szendvicskrém


Hozzávalók 2-4 személyre:
- 1 kis pohár tejföl (14 dkg)
- 12 dkg feta
- 3 ek frissen aprított snidling
- bors

A snidlinget felaprítjuk. Egy tálban a fetát összetörjük villával, majd elkeverjük a snidlinggel és a tejföllel. Kevés borssal ízesíthetjük még. Só nem kell bele, mivel a sajt elég sós.

CH tartalom: 1,5 g CH/fő
Kalóriatartalom: 114 kcal/fő


2 megjegyzés:

  1. Ezt kiprobóbálom,mert nagyon guszta a fetát pedig nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aleda, remélem ízleni fog, mi nagyon szerettük. :) Ráadásul pár perc alatt kész is. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...